I krisetider dukker det alltid opp nye forretningsidéer. I denne videoen forteller amerikaneren Antoine Dupont om hvilke muligheter hans firma Katapult Marketing ser i 2021.
Både Dell Computers og Apple startet som hobbier i en bakgård. I alle nedgangstider har det dukket opp nye, spennende produkter og tjenester.
Antoine Dupont har delt sine tips i tre segmenter:
- Hjemmebasert business – tekniske kunnskaper
- Hjemmebasert business – internett kunnskaper
- Service/Life Style business som krever en form for transport
Stikkord er blant annet opplæring online, videoredigering, regnskapsføring for mindre kunder, concierge for online eventer, YouTube video manager, sosiale media manager for mindre bedrifter, klesvask/rensing, ferdigmat, vaktmestertjenester for Baby Boomers som fortsatt bor hjemme.
Talent Gallery har jobbet med forretningsutvikling siden 1997. Har du gode idéer du ønsker å diskutere – ta kontakt med Trond Larsen, mobil 9130 2220. Lykke til!