Kontaktperson

Transportmegler – Kommersiell

Arbeidsgiver Bring Intermodal AS Alfaset

Om jobben

Stillingstittel
Transportmegler – Kommersiell
Type ansettelse
Fast
Arbeidstid
Deltid, Dagtid
Arbeidsspråk
Norsk
Arbeidssted
Alfaset, Norway

Bring Intermodal AS er Posten Bring sin bransjespesialist på Intermodale transportløsninger. Nå ser vi etter en fremoverlent Transport Megler til vår nyopprettede Megler-Desk i Oslo. Dette er en stilling for deg som ønsker å være tett på både drift og kunder, og som trigges av en variert og ansvarsfull arbeidshverdag i et internasjonalt logistikkmiljø.

Som Transportmegler vil du være en nøkkelperson i skape et Sterkt Meglerbord som skal være med å drive frem vår satsning på gods mellom Norge og Europa. Rollen innebærer tett samarbeid med kunder, transportører og internasjonale partnere for å levere skreddersydde logistikkløsninger. Stillingen rapporterer til Avdelingssjef Norge

Selskapet søker Transportmegler – Kommersiell

Hva får du hos oss?

Hos Bring Intermodal AS får du muligheten til å forme og optimalisere logistikkløsninger rundt om i hele Europa. Du blir en del av et sterkt fagmiljø hvor vi deler kunnskap og erfaringer, heier på hverandre og har det gøy på veien. Vi gir deg frihet til å skape resultater, godt støttet av dyktige kolleger. Hos oss får du muligheter til å vokse – både faglig og karrieremessig – i et konsern med store ambisjoner og et bredt internasjonalt nedslagsfelt.

Vårt løfte til deg:

  • Trivelig arbeidsmiljø med godt samhold
  • Grundig opplæring og oppfølging
  • Mulighet for personlig utvikling
  • Konkurransedyktig lønn og ordnede arbeidsforhold
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidsoppgaver

  • Transportmegling på eget eller eksternt utstyr Inn/utland
  • Bidra til å øke utstyrsbalanse mellom land og regioner.
  • Jobbe tett med drift og salgsavdeling
  • Identifisere og konstruere løsninger som skaper merverdi for kundene
  • Optimalisering av ruter
  • Bygge og utvikle relasjoner med både nye og eksisterende kunder og leverandører
  • Sikre kostnadseffektive og lønnsomme transporter
  • Oppfølging og avregning av underleverandører

Ønskelige kvalifikasjoner og egenskaper

  • 3-5 års megler erfaring
  • Erfaring fra spedisjon og internasjonal transport- /og logistikk, og gjerne noe erfaring innen salg
  • Relevant utdanning innen logistikk, transport, økonomi er en fordel, men relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
  • Et godt nettverk på transportkjøper og selger siden
  • Selvstendig og initiativrik
  • Handlekraftig og løsningsorientert
  • Kundeorientert og serviceinnstilt
  • Gode kommunikasjonsevner, samt behersker både norsk og engelsk – skriftlig og muntlig
  • Gode digitale ferdigheter og IT forståelse,

Arbeidsted

Alfaset

Har du spørsmål til stillingen eller rekrutteringsprosessen

ta kontakt med Anne Brock Verdich på mob +47 46 77 20 20 eller send e-post anne@talent-gallery.no

Del annonsen