Alfaset Fulltid 19 September 2025

Kontaktperson

Transportmegler – Kommersiell

Bring Intermodal AS er Posten Bring sin bransjespesialist på Intermodale transportløsninger. Nå ser vi etter en fremoverlent Transport Megler til vår nyopprettede Megler-Desk i Oslo. Dette er en stilling for deg som ønsker å være tett på både drift og kunder, og som trigges av en variert og ansvarsfull arbeidshverdag i et internasjonalt logistikkmiljø.

Som Transportmegler vil du være en nøkkelperson i skape et Sterkt Meglerbord som skal være med å drive frem vår satsning på gods mellom Norge og Europa. Rollen innebærer tett samarbeid med kunder, transportører og internasjonale partnere for å levere skreddersydde logistikkløsninger. Stillingen rapporterer til Avdelingssjef Norge

Selskapet søker Transportmegler – Kommersiell

Hva får du hos oss?

Hos Bring Intermodal AS får du muligheten til å forme og optimalisere logistikkløsninger rundt om i hele Europa. Du blir en del av et sterkt fagmiljø hvor vi deler kunnskap og erfaringer, heier på hverandre og har det gøy på veien. Vi gir deg frihet til å skape resultater, godt støttet av dyktige kolleger. Hos oss får du muligheter til å vokse – både faglig og karrieremessig – i et konsern med store ambisjoner og et bredt internasjonalt nedslagsfelt.

Vårt løfte til deg:

  • Trivelig arbeidsmiljø med godt samhold
  • Grundig opplæring og oppfølging
  • Mulighet for personlig utvikling
  • Konkurransedyktig lønn og ordnede arbeidsforhold
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidsoppgaver

  • Transportmegling på eget eller eksternt utstyr Inn/utland
  • Bidra til å øke utstyrsbalanse mellom land og regioner.
  • Jobbe tett med drift og salgsavdeling
  • Identifisere og konstruere løsninger som skaper merverdi for kundene
  • Optimalisering av ruter
  • Bygge og utvikle relasjoner med både nye og eksisterende kunder og leverandører
  • Sikre kostnadseffektive og lønnsomme transporter
  • Oppfølging og avregning av underleverandører

Ønskelige kvalifikasjoner og egenskaper

  • 3-5 års megler erfaring
  • Erfaring fra spedisjon og internasjonal transport- /og logistikk, og gjerne noe erfaring innen salg
  • Relevant utdanning innen logistikk, transport, økonomi er en fordel, men relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
  • Et godt nettverk på transportkjøper og selger siden
  • Selvstendig og initiativrik
  • Handlekraftig og løsningsorientert
  • Kundeorientert og serviceinnstilt
  • Gode kommunikasjonsevner, samt behersker både norsk og engelsk – skriftlig og muntlig
  • Gode digitale ferdigheter og IT forståelse,

Arbeidsted

Alfaset

Har du spørsmål til stillingen eller rekrutteringsprosessen

ta kontakt med Anne Brock Verdich på mob +47 46 77 20 20 eller send e-post anne@talent-gallery.no