Bring Intermodal AS er Posten Bring sin bransjespesialist på Intermodale transportløsninger. Nå ser vi etter en fremoverlent Transport Megler til vår nyopprettede Megler-Desk i Oslo. Dette er en stilling for deg som ønsker å være tett på både drift og kunder, og som trigges av en variert og ansvarsfull arbeidshverdag i et internasjonalt logistikkmiljø.
Som Transportmegler vil du være en nøkkelperson i skape et Sterkt Meglerbord som skal være med å drive frem vår satsning på gods mellom Norge og Europa. Rollen innebærer tett samarbeid med kunder, transportører og internasjonale partnere for å levere skreddersydde logistikkløsninger. Stillingen rapporterer til Avdelingssjef Norge
Selskapet søker Transportmegler – Kommersiell
Hva får du hos oss?
Hos Bring Intermodal AS får du muligheten til å forme og optimalisere logistikkløsninger rundt om i hele Europa. Du blir en del av et sterkt fagmiljø hvor vi deler kunnskap og erfaringer, heier på hverandre og har det gøy på veien. Vi gir deg frihet til å skape resultater, godt støttet av dyktige kolleger. Hos oss får du muligheter til å vokse – både faglig og karrieremessig – i et konsern med store ambisjoner og et bredt internasjonalt nedslagsfelt.
Vårt løfte til deg:
- Trivelig arbeidsmiljø med godt samhold
- Grundig opplæring og oppfølging
- Mulighet for personlig utvikling
- Konkurransedyktig lønn og ordnede arbeidsforhold
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidsoppgaver
- Transportmegling på eget eller eksternt utstyr Inn/utland
- Bidra til å øke utstyrsbalanse mellom land og regioner.
- Jobbe tett med drift og salgsavdeling
- Identifisere og konstruere løsninger som skaper merverdi for kundene
- Optimalisering av ruter
- Bygge og utvikle relasjoner med både nye og eksisterende kunder og leverandører
- Sikre kostnadseffektive og lønnsomme transporter
- Oppfølging og avregning av underleverandører
Ønskelige kvalifikasjoner og egenskaper
- 3-5 års megler erfaring
- Erfaring fra spedisjon og internasjonal transport- /og logistikk, og gjerne noe erfaring innen salg
- Relevant utdanning innen logistikk, transport, økonomi er en fordel, men relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
- Et godt nettverk på transportkjøper og selger siden
- Selvstendig og initiativrik
- Handlekraftig og løsningsorientert
- Kundeorientert og serviceinnstilt
- Gode kommunikasjonsevner, samt behersker både norsk og engelsk – skriftlig og muntlig
- Gode digitale ferdigheter og IT forståelse,
Arbeidsted
Alfaset
Har du spørsmål til stillingen eller rekrutteringsprosessen
ta kontakt med Anne Brock Verdich på mob +47 46 77 20 20 eller send e-post anne@talent-gallery.no