Aktiviteten i Danora øker kraftig og selskapet har behov for en dyktig salgskonsulent med «passion for food» Den riktige personen for denne stillingen må ha en positiv innstilling, stå-på-vilje og like å være mye på farten.
Hovedoppgaver
- Ansvar for oppfølging av våre kunder innenfor serveringsmarkedet, KBS og dagligvare.
- Oppfølging og utvikling av kunder i egen kundeportefølje
- Oppfølging av grossister.
- Aktivt jobbe frem nye kunder og bidra til lønnsom vekst.
- Relasjonsbygging forankret i fagkunnskap innen servering, KBS og DV
- Bistå og støtte Salgssjef løpende på ulike prosjekter og oppgaver
Kvalifikasjoner:
- 3-5 års erfaring fra tilsvarende stilling
- Kunnskap og kjennskap til serveringsmarkedet/KBS/dagligvare
- Gjerne matfaglig bakgrunn/utdannelse
- Relevant erfaring kan kompensere for deler av utdannelse
- God økonomisk forståelse
- Førerkort klasse B
De viktigste egenskapene dine er:
- Hands on-type person. Oppgavene vil være varierte!
- Utadvendt, gode kontaktskapende evner, samarbeidsorientert, en god relasjonsbygger
- Lærevillig
- Glad i å være i «manesjen» og takler høyt tempo
- Forbedrings- og løsningsorientert, evne å se muligheter
- Resultatorientert
- Øye for detaljer og samtidig ha evne til å se helheten
- Godt humør og positiv innstilling
- Ha ryddig og tydelig kommunikasjon på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
Danora tilbyr
- Som Salgskonsulent i Danora AS vil du få en allsidig og interessant rolle i et solid og ambisiøst selskap.
- Vi kan tilby konkurransedyktige betingelser.
- Du blir en del av et team med engasjerte og faglig dyktige kollegaer i et trivelig og inspirerende arbeidsmiljø.
- Stillingen gir utfordrende arbeidsoppgaver, ansvar og store utviklings- og karrieremuligheter.
- I denne stillingen legger du opp din egen arbeidsdag med kundebesøk og arbeidsoppgaver, i samråd med salgssjef.
Om selskapet
Det åpenbare behovet for nye internasjonale impulser og en genuin interesse for mat, var bakgrunnen for etableringen av Danora AS i 1988. Vår forretningsidé har hele tiden vært å finne nye og spennende trender og utvikle attraktive konsepter vi kan bringe til markedet. Med bakgrunn i drift av egne cafeer, som bragte oss nærmere kundene og ga oss både innsikt forståelse, har vi i nesten 30 år drevet markedet og jobbet med å finne innovative produkter av høy kvalitet – fra alle verdenshjørner. Selskapet selger i dag produkter over hele Europa. Hovedkontoret ligger på Skøyen.
For spørsmål angående denne stillingen, vennligst kontakt rådgiver Trond Larsen, Talent Gallery, mob 9130 2220 eller send søknad og CV snarest på denne linken. Søknader vil bli behandlet fortløpende.