WashTec er den globale ledende tilbyderen av innovative løsninger innen bilvask. Over 1800 medarbeidere i mer enn 80 land utformer vaskebusinessen sammen med oss. WashTec leverer utstyr for bilvask som dekker alle behov og krav, fra portalmaskiner, vasketunneler og selv-vask systemer for personbil, samt systemer for vask av lastebiler og busser.
WashTec Norden består av heleide datterselskaper i Norge og Danmark. Sverige og Finland forvaltes av egne distributører. Årsomsetningen for Norden er ca. 75 millioner euro, og har vist en stabil og lønnsom vekst de siste årene. WashTecs markedsandel i Norden er i dag nær 60% og er ventet å vokse i årene som kommer.
Selskapet ekspanderer og søker
Helpdesk Medarbeider
Noen ansvarsområder
Service vaskekunder på Helpdesk anlegg
- Sikre en hurtig og effektiv service
- Sikre at feil på anlegg rettes hurtigst mulig
- Sikre, at alle sikkerhedsprosedyrer overholdes
- Sikre at information gis til bakvakt og resten af Helpdesk teamet
- Sikre at alle i Helpdesk teamet kjenner til – og overholder alle prosedyrer
- Sikre support av kunder og maskiner via helpdesk
- Kan styre en telefonsamtale så den avsluttes hurtig og effektivt
Support & registreringsarbeide
- Sikre at alle feilalarmer registreres og feilene løses eller sendes videre til servicekoordinatorer, teknikere og eksterne samarbeidspartnere
- Utarbeidelse av rapport til kunder over alaram typer
- Samarbeide med servicekoordinatorer, teknikere og eksterne samarbejdspartnere
Vaktplanlegging for vaktpersonale
- Vaktplanlegging og timestyring av vaktpersonale i TotalCare
- Nyty og eksisterende personale er 100% opplært
Sikre ”best practice” og ensartede prosedyrer
Sikre kundefokus
Sikre godt samarbeide på tverrs av alle avdelinger
Nøkkelkompetanse
Møtestabil
- Ansvarsbevidst, professjonell og team-worker
Håndtering av presset situationer
- Arbeider effektivt i omgivelser med et høyt nivå av press.
- Holder sine følelser under kontrol i vanskelige situationer.
- Balanserer arbeidskrav og de krav ens personlige live stiller.
- Bibeholder et positivt syn på arbeidet.
- Håndterer kritik godt og lærer av det.
Levering av kvalitet og resultater
- Sætter høye standarder for kvalitet og kvantitet.
- Monitorer og vedlikeholder kvalitet og produktivitet.
- Arbeider på en systematisk, metodisk og ordentlig måte.
- Når konsekvent organisationens / projektets mål.
Kundefokus:
- Forstår, forutser og fokuserer på kunders behov og tilfredshet.
- Leverer avtalte løsninger eller foreslår alternativer baseret på kundens behov.
- Holder løfter og setter høye standarder for nivået av service.
- Søker & handler på kundefeedback.
For ytterligere informasjon – kontakt partner Anne Brock Verdich, mobil 4677 2020, eller send søknad/Cv på denne linken