Ledige stillinger

Selecta Norway AS avdeling på Sørlandet består i dag av et motivert team på fem medarbeidere.  De holder til i flotte og sentrale lokaler i Kristiansand, med lager, showroom, verksted og kontor. De fleste av medlemmene i teamet har jobbet i Selecta Norway i mer enn 10 år og er svært kunnskapsrike. Avdelingen har et eksepsjonelt godt arbeidsmiljø. Etter sammenslåingen med Pelican Rouge sitter Selecta Norway nå på en fantastisk produktkatalog. For å nå ut til enda flere kaffeelskere skal de nå styrke sin organisasjon i Kristiansand med en ny Regional Account Manager.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre hele salgsprosessen fra møtebooking og salgsmøter til forhandlinger og sluttføring av salg
  • Jobbe proaktivt med å skaffe nye nøkkelkunder til bedriften, samtidig som du vil jobbe kontinuerlig med å forvalte og utvikle eksisterende nøkkelkunder
  • Jobbe tett opp mot våre lokale salgsteam for å bidra til at vi lykkes med salg på nøkkelkunder lokalt
  • Være med på å gjøre Selecta til en ledende aktør innen selvbetjening i markedsområdet
  • Sikre vekst og lønnsomhet i kundeporteføljen som skal bygges
  • Etablere langsiktige relasjoner
  • Bidra til godt og effektivt samarbeid på tvers av avdelingene
  • Registrere kundene i selskapets CRM system
  • Initiere og gjennomføre salgsaktiviteter
  • Holde seg orientert om markedet
  • Utnytte eksisterende nettverk
  • Fullføre salg av maskiner

Din bakgrunn

  • Salg B2B, gjerne innenfor drikkesegmentet eller kontormaskiner
  • Solid og relevant salgserfaring
  • Teknisk/Økonomisk utdannelse
  • God IT forståelse
  • Vant med å bruke PC som arbeidsverktøy
  • Bosted i Kristiansandsområdet
  • Førerkort for bil

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt – du setter kunden i fokus
  • Interessert i kaffe som produkt – og gode smaksopplevelser
  • Selvstendig
  • Strukturert
  • Resultatorientert
  • Pålitelig, lojal og dedikert
  • Fleksibel
  • Samarbeidsvillig
  • Gode kommunikasjonsferdigheter, engelsk og norsk skriftlig og muntlig

Selskapet tilbyr

  • Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt firma
  • Interne og eksterne kaffekurs
  • Et meget godt og dynamisk arbeidsmiljø
  • Mobil- og bilordning
  • Avtale med treningssenter
  • God pensjonsordning
  • Konkurransedyktige betingelser

Dersom du ønsker ytterligere opplysninger; kontakt managing partner Trond Larsen i Talent Gallery Search+Selection, mobil 9130 2220 eller send en søknad og CV snarest til tl@talent-gallery.no